| berurusan dengan kami : | |||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
Cara Berurusan
1) Pemohon memberi maklumat bertulis untuk semak kelayakan melalui perantaraan SMS, YM Chat atau Borang Semakan Online.
2) Maklumat potongan gaji akan disemak dengan Sistem Biro Angkasa.
- Mendapat maklumat potongan gaji melalui Potongan Biro Perkhidmatan Angkasa.
- Membuat analisa/ semakan pinjaman yang boleh diselesaikan awal untuk meninggikan had kelayakan pinjaman dan meninggikan tunai di tangan.
- Memberitahu had kelayakan pinjaman dan mendapat persetujuan dari pemohon untuk meneruskan proses pinjaman. Pemohon akan dihubunggi samaada melalui panggilan telefon, emel atau sms. Pemohon yang membuat semakan kelayakan dinasihatkan menyemak emel dari masa kesemasa kerana keputusan semakan akan diberitahu dalam tempoh 1 jam hingga 24 jam selepas boring semakan kel;ayakan dihantar.
4) Sekiranya pemohon bersetuju untuk meneruskan pinjaman
- Mendapatkan alamat untuk tujuan penghantaran borang pemohonan. Borang akan dihantar samaada mengunakan perkhidmatan pos malaysia atau syarikat penghantaran yang lain.
- Semakan pemohonan lengkap atau tidak dan semak dokumen yang berkaitan yang perlu dikepilkan bersama borang pemohonan pinjaman.
- (Jika perlu, kami akan menemui anda untuk mengambil borang yang telah lengkap diisi)
Untuk Maklumat Lanjut, SILA HUBUNGI : +6010 6010 969 / 019 672 4000 (IMAN)
DIMANA JUA ANDA BERADA, KHIDMAT KAMI ADALAH PERCUMA
(HADIAH TUNAI MENANTI....
Hanya untuk Anda Yang Memohon Pinjaman Melalui Kami)